סיפור המותג

הכל התחיל בשנת 1922 בתוניס, בכפר קטן וציורי לחופי הים התיכון, בו עסקו התושבים בעיקר בסחר של בדים, שמנים, מוצרי חקלאות ותבלינים.

טני מימון ז"ל, אביו של אברהם מימון, מנכ"ל החברה כיום, היה ראש הקהילה היהודית בכפר ונחשב למומחה בהכנת תבלינים. היו לו נוסחאות משלו להכנת תערובות ותהליכי ייצור ייחודיים.

בשנת 1953, עלתה משפחת מימון לישראל והשתקעה בבאר שבע. שם שכר טני חנות קטנה ב"שוק הצריפונים" והמשיך לעסוק במלאכתו, בהכנת תבלינים, תערובת וטחינת פולי קפה. החנות משכה מיד אלפי לקוחות מכל קצוות הארץ.

בעקבות ההצלחה הגדולה, נפתחה חנות גדולה יותר בשוק העירוני. החנות זכתה להצלחה רבה. בשנת 1987 נפטר טני מימון ואת מקומו תפס בנו אברהם. לאברהם היה חזון להקים מפעל שיכלול קו ייצור, בית אריזה ומחלקת שיווק, כך שיוכל לספק תבלינים לכל רחבי הארץ. בתחילה נמכרו התבלינים רק באזור הדרום ובתחילת שנות ה- 90 החלו לשווק אותם ברשתות השיווק בכל רחבי הארץ.

מחנות קטנה בשוק הצריפונים, הפכה תבליני מימון למותג התבלינים מס' 1 במכירות בישראל.

בשנת 2013, בעשור העשירי להיווסדה, ביצעה החברה מיתוג מחדש כך שייצג את ערכי המותג; הלוגו החדש מרמז בצורתו על כוכב אניס העשוי מתבלינים טריים וצבעוניים ומסמל את שושנת הרוחות, המשקפת את אחד מערכי העל של המותג: איתור המקורות הטובים ביותר בעולם, והכל על מנת להעניק ללקוחותיה תבלינים איכותיים 100% טהורים מכל קצוות העולם, יד ביד עם הטעם, הארומה, הצבעוניות והייחודיות של התבלינים.